Σάββατο 13 Μαρτίου 2010

Τα κουρέλια ακόμα τραγουδούν ......

Καλημέρα Καλημέρα Καλημέρα.......

Σούπερ μέρα η σημερινή.....
Πήρα φρέσκια μαγιά από τον Μπακάλη, πήρα φρέσκο γάλα από τον Γάλλο, και είμαι έτοιμος να ζημώσω. Να ζημώσω τις σκέψεις μου, να τις βάλω στο φούρνο, να φουσκώσουν σιγά σιγά για να φάω καλό ψωμάκι. Είπαμε το καλό ψωμί θέλει υπομονή να γίνει.... Υπομονή και φρέσκα υλικά!!


Σήμερα για αρχή λέω να πάω λίγο επιθετικά, να το φτάσω στα άκρα......Μαθηματικά η πιθανότητα να πιάσω 5 ματς είναι μικρή, 6 ματς σχεδόν απίθανη.......οπότε σταματάω στα 5 και καλά....!!
Ανκόνα - Τορίνο 2 (2,80) (2-1)
Ατρόμητος - Ηρακλής 1 (2,10) (2-1)
Κόβεντρι - Πλίμουθ 1 (1,75) (1-1)
Σαουθάμπτον - Λίντς 2 (2,87) (1-0)
Μάκλσφιλντ - Μπέρι 2 (2,30) (2-0)

Απόδοση Bet365 68.50 * 50 € (-50€)



Όλο το βράδυ χθες έβλεπα τον Μουντάρι στον ύπνο μου....
Γιατρέ μου έχω πρόβλημα?
Τι Χαμπάρι ρε Μουντάριιιιιι??!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου