Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

Ανεκδοτάρα ...... τρίλημμα

Ο Γιωρίκας κάθεται στο καφενείο και πίνει αλλά είναι προβληματισμένος, εκείνη την ώρα έρχεται ο Κωστίκας τον βλέπει και τον ρωτάει.
Γιωρίκα, τι έχεις;
Κωστίκας : Άσε φίλε .
Γιωρίκας : Φίλε τι έχεις?
Κωστίκας : Άσε έχω τρίλημμα..
Γιωρίκας : Τρίλημμα? Μη λες ανοησίες δίλημμα εννοείς…
Κωστίκας : Όχι ρε φίλε τρίλημμα εννοώ!!

Κωστίκας : Κατσε να σου εξηγήσω…. ο φίλος μου ο Πανίκας μου χρωστάει 3 ματσάκια και πάω να του τα ζητήσω (του είχα δώσει 1.000€ τις προάλλες για κάτι σίγουρα που μου έλεγε ότι είχε…) χτυπάω την πόρτα ανοίγει η Σουμέλα και της λέω οτι ο άνδρας της μου χρωστάει 3 ματσάκια και αν δεν μου τα δώσει σήμερα θα τη γ@μ@σω. Οπότε γυρνάει και μου λέει…….. ματσάκια δεν υπάρχουν κάνε ότι θέλεις.....
Την αρπάζω και αρχίζω να την γ@μ@ω. Εκείνη την ώρα έρχεται ο Πανίκας και από τα νεύρα του γ@μ@ει έμενα. Ε, τελειώσαμε και έφυγα.

Μετά από ένα μήνα ξαναπήγα, να ζητήσω τα ματσάκια μου και έγινε πάλι το ίδιο…. εγώ τη Σουμέλα, ο Πανίκας έμενα.

Αυτό γινότανε συνέχεια και τώρα έφτασα στο σημείο να μην ξέρω γιατί θα ξαναπάω.

Για τα ματσάκια; για τη Σουμέλα; η για τον Πανίκα; Αυτό είναι το τρίλημμα…



Το είδα εδώ (Asimonis φυσικά)... και το παράλαξα λίγο .... αφορμή το άρθρο του φίλου Panthira ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου